DARS
A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Zastoj. A2 Obrežje - Brežice: Zastoj. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. R1-201, Korensko Sedlo - Podkoren: Vreme. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. R3-713, Ljutomer - Savci - Ptuj: Delo. R3-658, Dobliče - Sv. Ana - Stari trg: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. R3-726, Stročja vas - Pavlovci: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. R3-677, Pišece - Zg. Pohanca - Krško: Delo. R3-609, Ajdovščina - Predmeja: Delo. R1-206, Vršič - Trenta: Vreme. R3-753, Volče - Solarji: Ovire. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Vreme. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Vreme. RT-931, Ribnica - Ribniška koča: Vreme. G2-108, Litija - Zagorje: Ovire. RT-915, Ilirska Bistrica - Grda Draga: Vreme. R3-630, Obrov - Golac: Vreme. RT-908, Mojstrana - Vrata: Vreme. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. LZ-212850, Šestova ulica: Delo. LZ-212060, Groharjeva cesta: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. R3-716, Lemerje - Grad: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. G1-5, Krško - Drnovo: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. G1-1, Vič - Dravograd: Tovornjaki. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R1-203, Predel - Bovec: Delo. LZ-212400, Leskoškova cesta: Delo. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire.

Novi Ford Ranger prestaja ekstremno testiranje

Pred serijsko proizvodnjo na nekaj najtežjih terenov po svetu in na tisoče računalniških simulacij

Pri testiranju trdnosti in vzdržljivosti novega Rangerja, ki prihaja v serijsko proizvodnjo prihodnje leto, Fordova ekipa opravlja ekstremne preizkuse prototipov, saj mora pick-up, ki ga bodo prodajali v več kot 180 državah, prestati številne zahtevne terenske in virtualne preizkušnje. Zato so ga priganjali po nekaterih najtežjih terenih po svetu, med drugim so z njim prevozili 10.000 kilometrov po puščavah, kar ustreza 1.250.000 kilometrom običajne uporabe, in enakovredno 625.000 kilometrom robustnega terenskega testiranja vzdržljivosti pri največji obremenitvi. Še preden pa so prvi prototipi na testiranje, so Fordovi inženirji opravili na tisoče ur računalniških simulacij in na tisoče več simulacij v resničnem svetu v laboratorijih, ki so pokrivale vse od aerodinamike do vzdržljivosti komponent in struktur. “Računalniške simulacije so nam pomagale pospešiti razvoj, medtem ko so nam laboratorijska testiranja pomagala izboljšati in testirati specifične komponente – vendar res ni nadomestila za testiranje v resničnem svetu, da bi resnično videli, kako zdržijo več let uporabe pri kupcih,” pojasnjuje John Willems, glavni programski inženir pri razvoju novega Rangerja.”Ne glede na to, ali se spopadate z blatnimi stezami v grmovju, z ekstremnimi tropskimi vremenskimi razmerami, vleko čez alpske prelaze ali temperaturami nad 50°C, mora Ranger zdržati vse,” dodaja.

Nekateri od teh ekstremnih testov so prenaporni celo za ekipo preizkuševalcev, zato jih računalniške simulacije in robotika v nekaterih primerih zamenjajo, kot na primer pri ekstremni napravi za preizkus škripanja in ropotanja, kjer sta vzmetenje in celotno podvozje picku-pa izpostavljena ponavljajočim preskusnim ciklom, ki se ponavljajo 24 ur dnevno in sedem dni v tednu.

Novi Ranger bo imel spremenjen zlasti sprednji del, ki bo slogovno blizu večjemu modelu F-150. Pogonu bosta namenjena  nova 2,0-litrska turbodizelska štirivaljnika s 130 in 157 kilovati (177 in 213 KM), na nekaterih trgih pa naj bi bila na voljo še 3,0-litrski turbodizelski (185 kW/252 KM) in 2,7-litrski bencinski šestvaljnik (230 kW/313 KM). Poleg tega bo Ranger v skladu s kooperacijsko pogodbo s Volkswagnom tudi osnova za novo generacijo Amaroka, oba modela pa bosta luč avtomobilskega sveta ugledala prihodnjo jesen. Za evropske kupce ju bodo Izdelovali v Fordovi tovarni Silverton v Južni Afriki, ostale proizvodne zmogljivosti  pa bodo na Tajskem, v Argentini in v ZDA.