DARS
A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Zastoj. A4-E59, Maribor - MP Gruškovje (Hrvaška): Zastoj. A1-E57, E59, Maribor - Šentilj: Zastoj. A4-E59, MP Gruškovje (Hrvaška) - Maribor: Zastoj. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. A4 Podlehnik - Gruškovje: Zastoj. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Okvara vozila. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Okvara vozila. LG-211030, Tržaška cesta: Delo. A5 , Maribor - Lendava: Ovire. G1-6 Ilirska Bistrica - Jelšane: Zastoj. A2 Brežice - Obrežje: Zastoj. A2 Obrežje - Brežice: Zastoj. LZ-212220, Od Vojkove cesta do Titove: Delo. R3-633, Jereka - Jezero: Delo. R3-656, (Dragarji) Zgornji Čačič - Osilnica: Ovire. LZ-212670, Cesta na Bokalce: Delo. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Delo. R3-672, Zavratec - Smednik: Delo. R3-683, Lesično - Golobinjek: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-639, Ljubljana (Šentvid) - Vodice: Delo. R2-425, Šentvid - Šoštanj: Delo. R3-636, Lipnica - Gobovce: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. LC--636052, Cesta svobode: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. H6 , Koper - Izola: Ovire. R1-204, Štanjel - Dutovlje: Delo. R3-646, Škofljica - Šmarje Sap: Delo. R3-633, Jereka - Jezero: Ovire. R3-642, Ig: Delo. R3-715, Murska Sobota - Skakovci: Delo. H4 , Razdrto - Nova Gorica: Ovire. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. R3-746, Stari trg - Loški Potok: Delo. R3-712, Žihlava - Rogoznica (Ptuj): Delo. R3-701, Ruta - Pesek: Delo. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. LC-177130, ODDilici - Rojci - KRBabiči: Ovire. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. LC-150060, Breg - Piškovca - Bled: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo.

Novo poglavje nadarjenosti

Jeseni prihaja novi Volkswagen Multivan z avtomobilskim življenjskim slogom za nove čase

Nova generacija Volkswagnovega velikoprostorca bo prvič na voljo s priključno hibridnim pogonom in z več kot dvajsetimi asistenčnimi sistemi, poleg tega pa še s svežo zunanjostjo ter udobnejšim potniškim prostorom. Multivan  je del Volkswagnove trojice, ki jo bo prihodnje leto zapolnil električni ID.Buzz, v njej pa bo še nekaj časa ostal tudi sedanji Transporter  T6.1.

Pri Volkswagnu so že s prvimi skicami nakazali razmeroma temeljito preobrazbo zunanjosti, ki Multivana vleče stran od dostavniške genetike in ga približuje odpisanim limuzinskim enoprostorcem. Sedma generacija je lažja in s količnikom zračnega upora 0,30 bolj aerodinamična, dolžinski prirastek je skoraj sedem centimetrov in Multivan je zdaj dolg 4,97 in širok 1,94 metra (plus 3,7 cm), ter z 1,90 metra višine za 4,7 centimetra nižji od predhodnika.

Občutno se je povečala medosna razdalja ki je zdaj 3,12 metra – to je 12,4 centimetra več in zato je  v notranjosti več prostora. Kot alternativa je na voljo podaljšana različica z enako medosno razdaljo in s 5,17 metra dolžine, kar je za dobrih 13 centimetrov manj kot pri T6. Prtljažni prostor se iz osnovnih 469 z odstranjevanjem sedežev poveča na orjaških 4053 litrov, kar je pomemben podatek za tiste, ki bi v Multivanu prevažali tovor.

Kot vsi Volkswagnovi najnovejši modeli, je bi tudi Multivan deležen električne podpore, ki je del  priključno hibridno različico, imenovano eHybrid, s sistemsko močjo 160 kilovatov (218 KM). Pogonske naloge družno opravljata 1,4-litrski turbobencinski motor s 110 kilovati (150 KM) in elektromotor s 85 kilovati (115 KM), ki ga z energijo oskrbuje baterija z zmogljivostjo 13 kilovatnih ur (kWh). S povsem napolnjeno bo Multivan brez hrupa in izpustov lahko prevozil okoli 50 kilometrov

V začetku bo novinec na voljo z 1,5 litrskim ali 2,0-litrskim prisilno polnjenim štirivaljnikom s 100 kilovati (136 KM) oziroma 150 kilovati (204 KM), prihodnje leto pa se jima bo pridružil še 2,0-litrski štirivaljni turbodizel s 110 kilovati (150 KM). Pri vseh bo za prenos moči serijsko zadolžen 7-stopenjski samodejni dvosklopčni menjalnik DSG.

Vstop v notranjost skozi bočna drsna vrata olajšuje elektrificirani odpiralni mehanizem, ki se tako kot  pri dvižnih prtljažnih vratih odziva tudi na zamah z nogo. Novi Multivan ima povsem prenovljen notranji ambient, kjer je v zadnjem delu pet posameznih sedežev, vključno z zložljivimi mizami. Sedeža v drugi vrsti je mogoče obrniti za 180 stopinj in ju po tirnicah premikati naprej in nazaj v potniškem prostoru. Srednji sedež v tretji vrsti je po potrebi mogoče potisniti povsem naprej  in z zloženim naslonjalom se spremeni v sredinsko konzolo v prvi vrsti.
Na instrumentni plošči so virtualni okrogli merilniki, na sredini velik 10-palčni komunikacijski zaslon in namesto prestavne ročice stikala za upravljanje samodejnega menjalnika. Nov sistem kamer s 360-stopinjskim pogledom, projicirni zaslon in kar 24 asistenčnih sistemov bodo zagotovilo za varno in udobno vožnjo,  prilagodljivi tempomat in  opozorilni sistem za zapustitev voznega pasu pa bosta omogočila avtonomnost druge stopnje do hitrosti 210 km/h.

Novi Multivan bo naprodaj v drugi polovici leta, slovenski trg bo dosegel predvidoma jeseni.