DARS
A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Ovire. H3 , Ljubljana - severna obvoznica: Okvara vozila. G2-107 Rogatec - Dobovec: Zastoj. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. A2 Obrežje - Brežice: Zastoj. RT-935, Fram - Cestnik - Areh: Delo. G2-111, Valeta - Sečovlje: Delo. R1-218, Podzemelj - Črnomelj: Ovire. R3-636, Podtabor - Zvirče: Delo. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. R3-701, Ruta - Pesek: Delo. R1-206, Vršič - Trenta: Vreme. A5 , Maribor - Lendava: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. A1-E57, Ljubljana - vzh. obvoznica: Delo. A1-E57, Ljubljana - vzh. obvoznica: Delo. H4 , Razdrto - Nova Gorica: Ovire. H5-E751, Škofije - Koper: Ovire. H5-E751, Koper - Škofije: Ovire. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Ovire. A3-E70, E61, razcep Gabrk - Fernetiči: Ovire. G2-108, Trbovlje - Hrastnik: Ovire. RT-911, Rudno - Rovtarica: Ovire. RT-911, Rovtarica - Vresje: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R1-204, Dutovlje - Sežana: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. R1-206, Kranjska Gora - Erika: Delo. R3-693, Nova Cerkev - Socka - Vitanje: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. R3-677, Pišece - Zg. Pohanca - Krško: Ovire. LZ-212670, Cesta na Bokalce: Delo. A5 , Lendava - Pince: Ovire. R3-675, Mokrice - Obrežje - Slovenska vas: Delo. LC--636052, Cesta svobode: Delo. R2-443, Lendava - Pince: Ovire. G2-109, Mejni plato - meja Madžarska: Ovire. R2-439, Kobilje - Dobrovnik: Ovire. R3-725, Fokovci - Prosenjakovci: Ovire. LC-120070, Domanjševci: Ovire. R3-722, Martinje: Ovire. R1-232, Hodoš - Petrovci: Ovire. R3-723, Čepinci - meja Madžarska: Ovire. LZ-414070, Bazara - Šempeter - mp Šempeter: Ovire. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. LC-177130, ODDilici - Rojci - KRBabiči: Ovire. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Ovire. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. LZ-212530, Izvoz LJ (Letališka): Delo.

Volkswagnovi dostavniki na poti nadaljnje preobrazbe

Letos prihaja novi Multivan, prihodnje leto Amarok in električno gnani ID.Buzz

Globalna pandemija koronavirusa je lani znatno vplivala tudi na poslovanje znamke Volkswagen Gospodarska vozila, ki se je soočala z zaporami na glavnih trgih, izzivi z dobavitelji in zadržanostjo pri kupci. Hkrati so v teh časih dostavna vozila še pomembnejša, je na letni konferenci pojasnil prvi mož znamk Carsten Intra: »naša vozila dostavljajo pomembno blago, so tudi mobilne delavnice in tudi zdravnike in policiste pripeljejo tja, kjer jih potrebujejo. Zlasti preteklo leto je pokazalo, da smo s svojimi vozili in storitvami pomemben del družbenega sistema. Za ljudi na splošno in za družbo smo koristni«.,

Izvršni direktor je potrdil strategijo, ki vključuje sodelovanje s Fordom pri razvoju treh vozil poteka in poteka po urniku, ter nov oddelek pod okriljem VWCV, v katerem se združujejo vse dejavnosti na vseh področjih prihodnjih storitev mobilnosti in razvoja avtonomne vožnje. Avtonomna vozila naj bi preizkusili že letos in do leta 2025 bo tehnologija zrela za komercialno uporabo. Znamka se osredotoča na elektrifikacijo voznega parka, vključno z novim Multivanom kot priključnim hibridom, ki prihaja še letos in popolnoma električnim potniškim in tovornim dostavnikom ID.Buzz, ki bo pripravljen prihodnje leto. Leto 2022  bo prineslo prve rezultate sodelovanja s Fordom; Volkswagen bo za Ford tovarni v Poznanu izdeloval dostavnik na osnovi Caddyja, pri Fordu pa bodo na osnovi odprtega terenskega Rangerja izdeloval novo generacijo Volkswagna Amaroka.

»To ne bo samo fantastičen pick-up, ampak tudi pravi Volkswagen, tako po tehnologiji kot tudi po videzu« je zagotovil Intra. Podobo so razkrili na skici iz katere pa ni razvidno v kolikšni meri si bo blizu z Rangerjem, ki naj bi doživel bolj evolucijsko preobrazbo in ne kakšnega dramatičnega preobrata. Amarokov sprednji del zaznamujeta široko razpotegnjena maska  ozek pas žarometov njegov karakter pa poudarjajo mišičasto izbočene obrobe blatnikov. Pojavljajo se tudi namigi, da pri Volkswagnu utegnili uporabiti tudi svoje motorje in pogonsko tehniko, medtem ko ostaja odprto vprašanje ali bodo ob bok robustnemu Fordu Raptorju postavili bolj divjo izvedbo Amaroka.

Za letos uprava predvideva, da bodo kupcem prodali več kot 400.000 vozil, kar je znatno nad prodajnimi številkami lanskega leta. Zaradi naložb v preobrazbo, posodobitev obratov in uvedbe  električnih modelov bo poslovno leto v rdečih številkah, a so, kot prav Intra pripravljeni sprejeti izgubo  glede na predvideno rast prodaje in s tem povezano donosnost.