DARS
A1-E57, E59, Maribor - Šentilj: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Ovire. A1-E57, Ljubljana - Maribor: Ovire. R2-410, Kokrica - Kranj: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. R3-677, Pišece - Zg. Pohanca - Krško: Ovire. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Delo. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Delo. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Delo. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. R1-206, Trenta - Bovec: Vreme. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Vreme. R3-642, Podpeč - Ig: Delo. R3-609, Predmeja - Lokve: Ovire. R3-608, Lokve - Čepovan: Ovire. R2-434, Radlje - Radeljski prelaz: Ovire. R3-699, Dravograd - Libeliče: Ovire. R3-698, Mežica - Reht: Ovire. LZ-212670, Cesta na Bokalce: Delo. R2-402, Dobrovo - Neblo: Ovire. A5 , Lendava - Pince: Ovire. G2-106, Žlebič - Kočevje: Delo. LC-302070, Središče - Preseka: Ovire. A1-E57, Ljubljana - vzh. obvoznica: Delo. R2-426, Gorenje - Rečica - Letuš: Delo. R3-675, Mokrice - Obrežje - Slovenska vas: Delo. LC--636052, Cesta svobode: Delo. R2-443, Lendava - Pince: Ovire. G2-109, Mejni plato - meja Madžarska: Ovire. R2-439, Kobilje - Dobrovnik: Ovire. R3-725, Fokovci - Prosenjakovci: Ovire. LC-120070, Domanjševci: Ovire. R3-722, Martinje: Ovire. LC-197050, Matjaševci - m. Avstrija: Ovire. R3-703, Gortina - Bistriški jarek: Ovire. LC-195100, Bubno - MP Ciringa: Ovire. R3-720, Sotina: Ovire. R3-719, Kramarovci: Ovire. R1-232, Hodoš - Petrovci: Ovire. R3-718, Fikšinci: Ovire. R3-717, Gerlinci: Ovire. R2-441, Murska Sobota - Gederovci: Ovire. R1-230, Most čez Muro - Gornja Radgona: Ovire. R3-723, Čepinci - meja Madžarska: Ovire. R2-440, Cankova - Kuzma: (prazno). R3-717, Cankova: Ovire. R3-717, Korovci: Ovire. RT-903, Idrsko - Livek: Ovire. R3-605, Solarji - meja Italija: Ovire. G2-102, Robič - Staro selo: Ovire.

Novi Volkswagen Caddy odslej tudi z vsemi štirimi

Štirikolesni pogon, ki je nekoliko drugačen kot pri predhodniku, je na voljo v tovornih in potniških izvedbah

V Volkswagnovi tovarni v Poznanju se je začela proizvodnja Caddyja s štirikolesnim pogonom, ki je na voljo le v kombinaciji z najmočnejšim 2,0-litrskim turbodizelskim motorjem z 90 kilovati (122 KM)  in šeststopenjskim ročnim menjalnikom.  Pogonski stroj doseže največji navor 320 v območju od 1.600 do 2.500 vrtljajev na minuto, celotna moč  pa je dosegljiva med 2.750 do 4.250 vrtljaji

Pogon 4MOTION deluje z večplastno sklopko za brezstopenjsko porazdelitev moči med sprednjo in zadnjo osjo. Prednja os je gnana primarno, ko pa obstaja nevarnost izgube oprijema, se zadnja os aktivira elektronsko v delčku sekunde. Če razmere v okolici to zahtevajo, se večplastna sklopka stisne na ukaz krmilne enote in tako omogoči prenos pogonske sile tudi na zadnja kolesa. Bolj ko so lamele stisnjene skupaj, več sile se prenaša nazaj. Krmilna enota distribucijo moči postopoma uravnava na podlagi razpoložljivih podatkov o vozilu, odvisno od vozne situacije. Tako je porazdelitev pogonske sile na vsa štiri kolesa že aktivna, preden pride do zdrsa.

Poleg tega je štirikolesni pogon 4MOTION mogoče kombinirati z vsemi sistemi za nadzor dinamike vožnje, kot so elektronski stabilizacijski program, nadzor oprijema ali nadzor navora motorja. V nasprotju s predhodnikom sklopka in diferencial nista več nameščena na gredi osi, temveč na karoseriji. To bistveno zmanjša vzmeteno maso zadnje osi.