DARS
A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Okvara vozila. R3-642, Ig - Ljubljana (Peruzzijeva): Zastoj. A2-E70, Obrežje - Ljubljana: Ovire. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Ovire. G2-106, Pijava Gorica - Škofljica: Zastoj. R2-409, Brezovica - Vrhnika: Zastoj. R1-211, Jeprca - Ljubljana (Šentvid): Zastoj. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Delo. R2-423, Lesično - Podsreda: Delo. R3-679, Breg - Sevnica - Brestanica: Delo. RT-924, Podlom - Kranjski Rak - Luče: Delo. R3-725, Martjanci - Sebeborci: Delo. R3-634, Javornik - Gorje: Ovire. R1-203, Predel - Bovec: Ovire. R3-653, Sodražica - Hrib: Delo. R3-681, Laško: Delo. R2-418, Dobruška vas - Šentjernej: Delo. R3-700, Slovenske Konjice - Oplotnica: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. LC-302030, Savci - Vel. Nedelja: Delo. R1-221, Trbovlje - Boben - Hrastnik: Delo. R3-646, Škofljica - Šmarje Sap: Delo. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Delo. R3-687, Dole - Ponikva - Loče: Delo. A5 , Lendava - Maribor: Delo. R3-695, Gorenje - Soteska: Delo. LC--636052, Cesta svobode: Delo. LZ-212600, C. dveh cesarjev: Delo. R3-605, Kambreško - Kuščar. - Livek: Delo. LG-038370, Ljubljanska cesta: Delo. R3-641, Ljubljanica - Ljubljana (Dolgi most): Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. RT-929, Areh - Šumik - Osankarica - Lukanja: Ovire. RT-930, Pesek - Oplotnica: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Ovire. R3-701, Ruta - Pesek: Delo. R1-217, Brezovica - Kanižarica: Delo. R3-642, Ig: Delo. LZ-212590, Črna vas: Delo. LZ-212670, Cesta na Bokalce: Delo. RT-930, Pesek - Oplotnica: Delo. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. H6 , Koper - Izola: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. R2-435, Ruše - Selnica: Delo. R1-234, Dole - Šentjur: Tovornjaki. LC-150060, Breg - Piškovca - Bled: Delo. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire.

Maxus prodira tudi na slovenski trg

Najprej v začetku leta prihaja manjši e-Deliver 3, večji model EV80 se umika nasledniku

V začetku prihodnjega leta na slovenski trg lahkih gospodarskih vozil prihajata nova modela kitajskih električnih dostavnikov Maxus, proizvajalca SAIC. Podjetje Plan Net Solar, ki skrbi za uvoz, bo najprej pripeljalo srednjekategornika e-Deliver 3 s kratko in dolgo medosno razdaljo v dolžini karoserije 4,56 metra in 5,15 metra, oziroma s 4,8 ali 6,3 kubičnega metra tovornega prostora in nosilnostjo do 1020 kilogramov. Pogonu je namenjen elektromotor z 90 kilovati, oskrbo z energijo zagotavljata dve različni bateriji, doseg je od 210 do 340 kilometrov.

Ob večjem dostavniku EV80, ki se zaradi previsoke cene ni izkazal za najbolj primernega za slovenski trg, bo kmalu v ponudbi tudi njegov naslednik e-Deliver 9. Tudi to vozilo bo na voljo v običajni in podaljšani izvedbi s 5,55 oziroma 5.94 metra dolžine in z zaprtim tovornim prostorom, ki bo sprejel 9,7 oziroma kar 11,3 kubičnega metra tovora s težo do okrogle tone. Električni motor bo močnejši kot v manjšem e-Deliverju 3, saj bo razvil 110 kilovatov, medtem ko bo doseg odvisen od velikosti baterije in bo znašal 200 pri manj in 260 kilometrov pri bolj zmogljivi. Pri obeh Maxusovih dostavnikih bo poleg običajnega na voljo tudi hitro polnjenje. V tem primeru je za napolnitev baterije do 80 odstotkov zmogljivosti potrebnih 40 minut, prek hišne napeljave pa od šest do osem ur.

VW_CrafterJesen2020_600x300