DARS
A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Ljubljana - Koper: Delo. A1-E61, E70, Koper - Ljubljana: Delo. A4 Gruškovje - Podlehnik: Zastoj. R3-608, Lokve - Čepovan: Delo. G2-103, Plave - Solkan: Ovire. R3-601, Borjana - Robidišče: Delo. R3-686, Žiče - Dramlje: Delo. R3-659, Kot - Sodevci: Delo. LC-295220, Ratež - Gumberk - Otočec: Delo. LC-251070, Medvode - Sora - Puštal: Delo. R3-630, Prem - Obrov: Delo. R2-421, Štrekljevec - Jugorje: Delo. R3-696, Velenje - Škale: Delo. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Tovornjaki. R3-608, Čepovan - Dolenja Trebuša: Ovire. G2-102, Dolenja Trebuša - Želin: Ovire. RT-902, Strmec - Mangart: Vreme. LZ-212600, C. dveh cesarjev: Delo. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Delo. H4 , Razdrto - Nova Gorica: Delo. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Delo. R3-643, Podpeč - Rakitna: Delo. R1-209, Bitnje - Bohinjska Bistrica: Vreme. RT-905, Mrzli Studenec - Jereka: Vreme. RT-905, Krnica - Mrzli Studenec: Vreme. R3-726, Stročja vas - Pavlovci: Delo. R3-609, Ajdovščina - Predmeja: Delo. A5 , Maribor - Lendava: Delo. R3-683, Lesično - Golobinjek: Delo. R3-677, Pišece - Zg. Pohanca - Krško: Ovire. R1-210, Trebija - Sovodenj: Ovire. A2-E61, Karavanke - Ljubljana: Ovire. R3-680, Rimske Toplice - Jurklošter: Delo. LC--159714, Kočno ob Ložnici: Ovire. LG-211100, Zadobrovška cesta: Delo. R3-725, Fokovci - Prosenjakovci: Ovire. R3-723, Čepinci - meja Madžarska: Ovire. H5-E751, Škofije - Koper: Ovire. R2-443, Lendava - Pince: Ovire. LC-120070, Domanjševci: Ovire. R2-439, Kobilje - Dobrovnik: Ovire. R3-722, Martinje: Ovire. G2-109, Mejni plato - meja Madžarska: Ovire. R1-232, Hodoš - Petrovci: Ovire. LZ-212020, Tavčarjeva ulica: Delo. R3-645, Zadvor - Šmartno pri Litiji: Ovire. R3-642, Podpeč - Ig: Delo.

Transit za večje nosilnosti in težje predelave

Pri Fordu napovedujejo najmočnejši in najzmogljivejši dostavnik s 5 tonami skupne dovoljene mase

Pri Fordu so napovedali uvedbo nove 5,0‑tonske različice Transita, ki bo kot šasija s kabino in skupno maso 5000 kg na voljo od konca novembra. Dodatnih 300 kg dovoljene skupne mase, s katerimi novinec presega prejšnjo najzmogljivejšo različico, bo še posebej privlačnih za uporabnike, ki želijo osnovo za težje nadgradnje, kot so prekucniki, reševalna vozila, policijski kombiji in avtobusi z 19 ali več sedeži.

 Možnost predelav v skladu z individualnimi zahtevami je pogosto ključna zahteva uporabnikov 5,0-tonskih gospodarskih vozil. Kupci glede na specifične zahteve za delo lahko izbirajo med tremi medosnimi razdaljami, štirimi dolžinami okvirja in enojno ali dvojno kabino s sedeži za do sedem oseb (vključno z voznikom). Največja nosilnost šasije s kabino za nadgradnjo in tovor je 2886 kg, kar ustreza neto nosilnosti do 2558 kg2 pri tovarniško vgrajeni platformi.

VW_CrafterJesen2020_600x300

Transit kot šasija s kabino je namenjen za težje odprte nadgradnje, kot so prekucniki ali kesonarji, vozila s platformo za dostop od zgoraj in vozila vlečnih služb z nakladalno rampo. Z večjo dovoljeno skupno maso in 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom iz ponudbe opreme za doplačilo je 5,0-tonski Transit kot šasija z enojno kabino primerna osnova za zmogljivo reševalno vozilo in policijska oklepljena vozila za posredovanje v primeru nemirov ali vojaška komandna in gasilska vozila. Paleta šasij s kabino je primerna tudi za predelavo v minibuse in vozila za prevoz oseb na invalidskih vozičkih, saj povečana nosilnost in nove osne obremenitve zmanjšajo tveganje za preobremenitev vozila.

Uporabniki, ki potrebujejo rešitve po meri, lahko izkoristijo Fordovo obsežno omrežje kvalificiranih predelovalcev vozil, v katero je vključenih 165 podjetij v 13 državah, vsa pa izpolnjujejo Fordove standarde glede izdelave, nadzora kakovosti in podpore uporabnikom. Vsi predelovalci jamčijo za svoje delo skladno s standardno Fordovo garancijo, kar predstavlja zaščito naložb in zagotavlja stalno podporo.

Uporabnikom vozil z nadgradnjo je na voljo tudi podpora Fordove ekipe za razvoj posebnih vozil, ki lahko pomaga pri zasnovah vozil po meri ter vzdrževanju neposredno in na daljavo, da imajo uporabniki vozila na voljo kar se da veliko časa, zmanjšajo pa se tudi obremenitve upraviteljev voznih parkov.

Vse 5,0-tonske različice Transita imajo zadnji pogon in 2,0-litrski dizelski motor s 125 kW/170 KM, ki razvije do 390 Nm navora za prevoz težkih tovorov, dopolnjuje pa ga šeststopenjski ročni menjalnik ali 10-stopenjski samodejni menjalnik. Večje število prestavnih razmerij 10-stopenjskega samodejnega menjalnika omogoča, da lahko motor veliko časa deluje v območju največje učinkovitosti. Prilagajanje prestavljanja v realnem času menjalniku omogoča, da s prilagoditvijo spremenjenim pogojem zagotavlja ustrezno izbiro prenosa za zmogljivost in varčno porabo in v vseh voznih razmerah. Povečana nosilnost 5,0-tonskega Transita zahteva zmogljivejše mehanske dele, ki omogočajo prevoz težjih tovorov Šasija je opremljena z zmogljivejšimi sklopi pest, koles in širših zadnjih pnevmatik, ki merijo 205 mm, pa tudi novimi zavorami na zadnji osi za lažje delo s težjimi tovori.

Poleg tega 5,0-tonski Transit v Evropi uvaja zadnjo os z dovoljeno osno obremenitvijo 3500 kg, ki je svojo robustnost in trpežnost že dokazala v modelih Transita za Severno Ameriko. Pri naročilu 10-stopenjskega samodejnega menjalnika je nameščena tudi nova sprednja os z dovoljeno osno obremenitvijo 2100 kg, ki omogoča še 225 kg večjo zmogljivost za prevoz tovora od standardne različice.