DARS
A1-E57, Maribor - Ljubljana: Zastoj. A1-E57, Maribor - Ljubljana: Okvara vozila. R2-409, Postojna - Razdrto: Delo. G1-7 Starod-Kozina: Zastoj. G1-11 Koper-Dragonja: Zastoj. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Ovire. G2-101, Priključek Zvirče Zahod: Delo. A2-E70, Ljubljana - Obrežje: Ovire. R3-608, Lokve - Čepovan: Delo. A2-E70 Kronovo-Obrežje: Zastoj. H5-E751, Škofije - Koper: Ovire. A3-E70, E61, Fernetiči - razcep Gabrk: Ovire. H4 , Nova Gorica - Razdrto: Ovire. G2-102, Peršeti - Most na Soči: Tovornjaki. LC-067140, Vrzdenec - Žažar - Ligojna: Delo. R3-645, Zadvor - Šmartno pri Litiji: Ovire. LZ-322120, Tržaška cesta III: Delo. RT-902, Strmec - Mangart: Ovire. R3-664, Gaber - Uršna s. - Novo mesto: Delo. A5 , Lendava - Pince: Ovire. A1-E57, E59, Šentilj - Maribor: Ovire. A5 , Lendava - Pince: Ovire. A2-E61, Ljubljana - Karavanke: Ovire. R3-716, Grad - Kuzma: Ovire. RT-926, Sleme - Koprivna: Tovornjaki. R3-626, Gračišče - Brezovica: Ovire. R3-624, Loka - Podpeč - Rakitovec: Ovire. R3-631, Starod - Meja RH: Ovire. R3-632, Ilirska Bistrica - Novokračine: Ovire. LC-231060, Lazec - S. Kot - N. Kot - RH: Ovire. R3-653, Hrib - Trava - Podplanina: Ovire. R3-657, Bosljiva Loka - Osilnica: Ovire. R3-659, Kot - Sodevci: Ovire. R3-660, Dolenjci - Adlešiči - Žuniči: Ovire. LC-255090, Krasinec - Pravutina: Ovire. R3-662, Metlika - Božakovo: Ovire. R3-661, Krmačina - Drašiči - Metlika: Ovire. R3-663, Radovica - Ostriž: Ovire. R3-671, Šutna - Planina v Podbočju: Ovire. R3-676, Kapele - Rakovec: Ovire. R3-678, Stara vas - Figarov Most: Ovire. R3-677, Nova vas - Pišece: Ovire. LC--279885, Sedlarjevo: Ovire. LC-317090, Hotel AT - meja RH: Ovire. R3-685, Rodne - Rajnkovec: Ovire. R3-690, Tržec - Zg. Leskovec: Ovire. R3-692, Borl - Cirkulane - Meje: Ovire. R3-691, Zavrč - Drenovec: Ovire. LC-302070, Središče - Preseka: Ovire. R3-727, Razkrižje - meja RH: Ovire.

Trg lahkih gospodarskih vozil je strmoglavil

V marcu prodaja nižja za skoraj dve tretjini, v prvem četrtletju za dobro tretjino manj novih dostavnikov

Slovenski trg lahkih gospodarskih vozil deli usodo negativnih posledic, ki jih prinaša epidemija novega  korona virusa. Posledično je še pospešila rahlo ohlajanje prodaje novih vozil, ki se je začelo že v prvih dveh mesecih letošnjega leta, medtem, ko je v marcu trg dostavnikov dobesedno strmoglavil. V prejšnjem mesecu je namreč statistika zabeležila kar 64,8-odstotni padec prodaje v primerjavi z lanskim marcem, medtem, ko minus za  prvo četrtletje znaša 35,1 odstotka. V treh mesecih je bilo prvič registriranih 2.176 novih lahkih gospodarskih vozil, v enakem lanskem  obdobju pa 3.353.

Med znamkami je po prvem četrtletju na prvem mestu kljub visokemu minusu obstal Ford, s precejšnjim zaostankom mu na drugem mestu sledi Renault in na tretjem Volkswagen. Največji upad prodajne krivulje beležijo pri Fiatu na četrtem mestu, na petem in šestem sta precej skupaj francoska sorodnika Citroen in Peugeot, do konca deseterice pa so se zvrstili še Mercedes-Benz, Škoda, Dacia in Opel.

Kako bo s prodajo dostavnikov  v prihodnjih mesecih, je težko napovedovati, vendar se bo krčenje trga po vsej verjetnosti nadaljevalo, saj zaenkrat še ni znano, kdaj bodo trgovci in serviserji lahko ponovno začeli z dejavnostjo.  Poleg tega  bo na prodajo vplivala težka gospodarska  situacija, saj obstaja možnost, da bodo nekateri kupci odpovedali že naročena vozila, poleg tega  pa  je pričakovati tudi povečano število vozil, katerih kupci ne bodo več zmogli financiranja.

Prodaja lahkih gospodarskih vozil na slovenskem trgu

znamka januar-marec 2020 januar-marec 2019  razlika
FORD 526 742 -216
RENAULT 430 472 -42
VOLKSWAGEN 385 498 -113
FIAT 218 715 -497
CITROEN 144 197 -53
PEUGEOT 123 193 -70
MERCEDES-BENZ 79 102 -23
ŠKODA 72 75 -3
DACIA 70 172 -102
OPEL 42 45 -3
skupaj 2176 3353 -1177

vir: Sekcija za osebna motorna vozila pri TZS